reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Sýkorová

Barbora Sýkorová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večne nespokojný študent v zahraničí Zoznam autorových rubrík:  cestujemfotonemajú párzoo

reklama

foto

Kúsky jesene

Barbora Sýkorová

Kúsky jesene

Také malé, kdesi v tráve.

  • 4. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 8
Ranný prístav a pláž v zimnom zahalení

Barbora Sýkorová

Ranný prístav a pláž v zimnom zahalení

šuchot krídiel vtáčích obyvateľov, pokoj, krása, ticho, mráz, rytmus vĺn, zohrievajúce lúče vychádzajúceho slnka,...nádherná idylka

  • 22. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 411x
  • 7
Čarovný sad

Barbora Sýkorová

Čarovný sad

...miesto ticha a tajnosti...niekedy ani nevieme, aké malé krásy míňame bez povšimnutia.

  • 27. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 839x
  • 2
Pre potešenie

Barbora Sýkorová

Pre potešenie

Zopár fotiek na začiatok týždňa zo všedného nadjazdu.

  • 20. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 1
Zimná beloba

Barbora Sýkorová

Zimná beloba

V to ráno som sa zobudila v nie veľmi dobrej nálade. No nadchla som sa pre myšlienku ísť len tak von, s foťákom. Veď šak musí dačo (teplota hlboko pod bodom mrazu) vydržať. A ja tiež.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 4
reklama
Po ceste vlakov

Barbora Sýkorová

Po ceste vlakov

Asi je to ozaj tak, že ľudia vždy túžia po niečom, čo nemajú. Pre mňa je najdostupnejšia doprava auto(buso)m, aj keď radšej by som cestovala vlakom. Je to pre mňa proste zážitok. Naposledy som cestovala vlakom trocha nezvyčajne. Po koľajniciach, ale peši, s foťákom v ruke.

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu