reklama

Po ceste vlakov

Asi je to ozaj tak, že ľudia vždy túžia po niečom, čo nemajú. Pre mňa je najdostupnejšia doprava auto(buso)m, aj keď radšej by som cestovala vlakom. Je to pre mňa proste zážitok. Naposledy som cestovala vlakom trocha nezvyčajne. Po koľajniciach, ale peši, s foťákom v ruke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
kolajnice 1
kolajnice 1 


Denne po nich uháňajú vagóny s nákladom. Niekedy ľudským, inokedy s nákladom pre ľudí. 

kolajnice 2
kolajnice 2 


trasy vlakov ponúkajú iné pohľady na krajinu

kolajnice 3
kolajnice 3 

vlakmi prekonávame vzdialenosti

kolajnice 4
kolajnice 4 

Hoci som cestovala načierno v čiernej bunde, teplo vlakov mi v tento mrazivý deň veľmichýbalo.

Barbora Sýkorová

Barbora Sýkorová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večne nespokojný študent v zahraničí Zoznam autorových rubrík:  cestujemfotonemajú párzoo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu